czwartek, 7 kwietnia 2016

Jeszcze Wielkanocnie

Witajcie!!

Co prawda Wielkanoc 2016 należy już do historii, jednak nie zdążyłam wcześniej opublikować tego posta. Dlatego dziś uraczam Was wielkanocnymi kartkami. Wzorki pochodzą z Twocs'a nr 240. Nie dodałam tylko ramek i zmieniłam angielskie życzenia na polskie, mimo, że nie mam nic przeciwko panującej modzie na wtrącanie angielskich słówek (z wykształcenia jestem anglistką) to myślę, że wysyłanie wielkanocnych kartek jest tradycją bardzo polską i w takim tonie powinna być ona zachowana. Poza tym jeśli nie jestem pewna w jakim stopniu odbiorca zna dany język obcy, to wolę nie ryzykować. Może większość osób zna słówko "happy" ale "Easter" już niekoniecznie. 


Mam do Was pytanie. Chciałabym usunąć kilka blogów z listy obserwowanych, bo zauważyłam, że niektóre z nich już nie istnieją. Chciałam je usunąć z listy ale nie da się, tzn. z listy są usunięte, a na moim blogu nadal widnieją. Wydaje mi się, że to dlatego, że kliknęłam na ich blogach "dołącz do tej witryny" ale w jaki sposób się "odłączyć" skoro tych witryn już nie ma? Jeśli ktoś ma jakiś pomysł bardzo proszę niech się podzieli .

Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa pod ostatnim postem.

8 komentarzy:

  1. Czy chodzi o tę listę po lewej? Jeżeli tak, to musisz otworzyć gadżet Lista blogów - albo na samym dole (śrubokręt skrzyżowany z kluczem), albo z poziomu Układu. I kiedy ci się otworzy, tam usuwasz dany blog, potwierdzasz i gotowe. :)Śliczne kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, już doczytałam, że z listy usunęłaś... :)

      Usuń
    2. No, właśnie próbowałam w ten sposób i nie działa. Przeczytałam jeszcze, że można wejść w ustawienia listy czytelniczej i tam usunąć. Niestety z tym sposobem też jest coś nie tak, bo część usunęło a część została :O

      Usuń
  2. Urocze karteczki, dziękuję za jedną z nich i piękne życzenia :) nic nie zastąpi takich słów, żaden sms...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki :) Ta z owieczką skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń