środa, 13 kwietnia 2016

Etui "Make"

Witajcie!!

Dziś będzie niekrzyżykowo. Etui zrobiłam w prezencie dla pewnego osobnika płci męskiej. Miałam ogromny dylemat jeśli chodzi o wzorek. Na początek myślałam o czymś z tematyki samochodowej, bo tym, ów osobnik się interesuje ale wszystkie wzorki były trochę zbyt dziecinne, a obdarowywany właśnie skończył 30stkę. Zupełnie przez przypadek znalazłam w sieci zdjęcie etui na iPhona, i pomyślałam: "to jest to"! Proste w formie i bardzo męskie. Na początku nawet nie wiedziałam co tam jest napisane, dopiero, bo uważnym wpatrywaniu odczytałam: "Make". Ponieważ wzorku nie miałam, więc kreska po kresce sobie przerysowałam na kartkę. Miałam trochę trudności w przeszyciu materiałów, nawet igłę złamałam ale jakoś się udało. Jak Wam się podoba?


3 komentarze: