piątek, 13 stycznia 2017

SAL Tea Time cz. IV

Cześć Wszystkim!!
Znów z poślizgiem ale jest. Czwarty obrazeczek z SALu czyli młynek do kawy prezentuje się tak:

 W sumie, obrazek był łatwy, prosty i przyjemny w wykonaniu ale za późno się za niego zabrałam, mam nadzieję, że Agatka mi wybaczy to opóźnienie.

A teraz chwalę się i to podwójnie:D
Moje czekoladowniki zdobyły 2 miejsce w wyzwaniu Magicznej Kartki



oraz 

kartka z ptaszkiem zdobyła 3 miejsce w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

Cieszę się ogromnie, bo to moje pierwsze wyróżnienia tego typu:)

Carpediem podaj swojego maila to coś Tobie prześlę;)

16 komentarzy:

  1. Piękne prace :) Gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne czekoladowniki, a następny obrazek z Sali to już pójdzie szybko bo i przyjemny i mały ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień, takie piękne prace powinny być dostrzegane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace zasłużyły na 1. miejsce. Są śliczne :)
    Młynek też pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jakie cudne kartki! Zdecydowanie zasługiwały na wyróżnienie. Piękny blog, na pewno będę tu zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Zasłużone wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny młynek! Gratulacje z okazji zdobytych wyróżnień@

    OdpowiedzUsuń
  8. Też przyznam, że młynek fajnie się wyszywało. Gratuluje wyróżnień i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję wyróżnień za te piękne prace!
    Młynek jest śliczny.
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyróżnień, prace są wspaniałe! Młynek fajny:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Prace naprawdę świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! Bardzo się cieszę ze Twoje prace zostały docenione ponieważ na nie jak najbardziej zasługują!

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwonko, nagrody bardzo zasłużone, gratuluję! Zarówno czekoladowniki, jak i kartka z ptaszkiem wzbudzają mój zachwyt :) SAL-owy młynek też świetny! Nie nadążam z komentowaniem ulubionych blogów :) Jestem ciekawa co też chcesz mi podesłać :) Wyślij proszę na 30carpediem30@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje gratulacje, prace są warte wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń