poniedziałek, 30 maja 2016

Na wiosennej łące

Hejoo!

Dzisiaj, kolejna karteczka z zestawu Orchidea, którą można nabyć w Kokardce. Tym razem podmieniłam załączoną do zestawu nadrukowaną aidę na swoją zwykłą, białą i wiecie co, haftowało się o niebo lepiej. Wpadłam też na pomysł, że nadrukowaną aidę można odwrócić na drugą stronę i też będzie spoko. 

Podmianka aidy rozwiązała główne problemy, które napotkałam podczas wyszywania kartki komunijnej, a te mniejsze problemy, z racji tego, że już wiedziałam czego się spodziewać nie powodowały mojej irytacji. 

Oto gotowa karteczka, trochę wzór ucieka, z prawej strony powinien być podniesiony lekko do góry. Może w praniu cosik się wstąpiło. Ogólnie wyszło całkiem, całkiem :)


Weronika i Alojka, przepraszam jeśli Was zniechęciłam do tych zestawów. Po drugiej wyhaftowanej karteczce uważam, że jeśli się podmieni aidę, to można spróbować tych zestawów, bo efekt jest naprawdę miły dla oka:)

12 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i ach! te kolory! lubię orchideę, ale mi zawsze którejś muliny zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kwieciście, cudnie! :) Ja też jak haftowałam kartki Orchidea, to brałam własną kanwę i zawsze robiłam po kilka krzyżyków na zapas z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarlotka ma rację zawsze warto dorobć po rządku tam gdzie wyjdzie brak.Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny hafcik!!! Przepiękna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i szczęśliwiec, który ją otrzyma :)

    OdpowiedzUsuń