poniedziałek, 23 października 2017

Ocieplane kurki cz. 6 ostatnia!!

Witajcie!!

Dziś prezentacja ostatniego ptaszorka, tym samym informuję, że udało mi się wyhafcić cały komplecik.

I wszystkie razem, tak dla przypomnienia:)


Pozostało mi teraz dokupić materiały i uszyć ocieplacze ale nie za bardzo się lubię ostatnio z moją maszyną do szycia, więc kuraki idą do szuflady odleżeć swoje. Zajmę się nimi przed Wielkanocą:)

Kinga, która wygrała u mnie candy, otrzymała już swoją paczuszkę, więc mogę pokazać co się w niej znalazło. Było dużo kwiatków jak na Kwiatowe Candy przystało, do paczuszki oczywiście dorzuciłam słodkości, których brakuje na zdjęciu.



Ściskam Was mocno:)


13 komentarzy:

  1. Przeurocze stadko:) Będą śliczne ocieplacze!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria kurek;) Świetnie się razem prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurki jak żywe! Co to będą za wspaniałe ocieplacze.:)Nagrody w candy superowe -cudny ten woreczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś lubię kury, to takie fajne ptaki :D A w wersji krzyżykowej prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będą bardzo ładne ocieplacze :-) a słodka paczka pełna cudowności

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurza banda :D A paczuszka świetna na pewno sprawiła wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางคะแนน

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kureczki, fajnie mieć taką zgraną grupkę :) A paczuszkę przygotowałaś okazałą.

    OdpowiedzUsuń