poniedziałek, 29 września 2014

Moje łupy z Craft Party

Jak już wspomniałam w poprzednim poście, w sobotę wybierałam się na Craft Party w Poznaniu. Na reszcie ktoś wpadł na pomysł, żeby taką imprezę zorganizować w tym zakątku Polski, mam nadzieję, że odbędzie się ona za rok, bo można naprawdę się przydasiowo obkupić za fajne pieniądze:)
Wystawców było naprawdę sporo, można było w czym wybierać. Najbardziej obleganym stoiskiem była Galeria Papieru, która obniżyła ceny od 20-80%, stałam tam chyba godzinę próbując się dobić do stolików z papierami. Oto moje łupy: 
Te większe papiery były za 1zł, mniejsze po 10gr, w sumie wydałam chyba 13zł, więc naprawdę się opłacało.
Oprócz tego kupiłam bloczek akrylowy, tusze do stempli, jutę, 2 bazy do przepiśników - nie wiedziałam, że można w ogóle coś takiego kupić, jeden stempel, napisy okazjonalne do wycinania  i kilka tekturowych elementów.
Wszystko razem:

A to dostałam jako gratisy do zakupów, od różnych wystawców:
Żałuję tylko, że nie udało mi się dostać na żadne warsztaty, niestety zbyt późno się dowiedziałam o tym wydarzeniu, a na wszystkie warsztaty były zapisy:( Byłam tylko na pokazie wykonywania takich małych torebeczek na prezenty, na których dostałam tego kwiatka z powyższego zdjęcia, niestety Pani posługiwała się gotowym szablonem, więc ciężko mi byłoby to odwzorować taką torebeczkę, ale może poszperam gdzieś w internecie i jakiś podobny szablon znajdę, bo torebeczki były naprawdę super:)
Ahh, już się nie mogę doczekać kolejnej takiej imprezy!!

8 komentarzy:

  1. No za takie pieniądze, to wyjątkowa okazja Ci się trafiła. Udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. super -zakupowo, też bym tak chciała, ale zbyt daleko było...

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej cenie to tylko się cieszyć i czekać na kolejną taką imprezę. A bazy do przepiśników, to też nie wiedziałam, że w ogóle coś takiego istnieje. Ciekawa jestem jak je ozdobisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią dołączyłam do grona Twoich obserwatorów, mam nadzieje, że Ty też zagościsz u mnie na dłużej Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń