wtorek, 11 marca 2014

Antyzgubnik nożyczkowy

Tytuł dzisiejszego posta jest dość osobliwy ale jak tu znaleźć odpowiednie tłumaczenie "scissors keeper"? Wzorek pochodzi z Cross Stitch Collection nr 232, a w skład zestawu wchodzi jeszcze poduszeczka na szpilki i przybornik na igły, które zamierzam wyszyć. Bardzo potrzebowałam takiej zawieszki, bo nożyczki chyba gubię częsciej niż igły. Dzieje się tak pewnie dlatego, że mam tylko jedną parę, której używam przy kilku rozpoczętych haftach, natomiast igłę przecież mam zawsze co najmniej jedną do każdego haftu. Mam nadzieję, że takie rozwiązanie będzie pomocne.



Tak, pamiętam swój ambitny plan zrobienia takiego zestawu Apple Blossom by Fabby Reilly. Przybornik, który zrobiłam okazał się być miły dla oka ale niestety trochę niepraktyczny. Dlatego podarowałam go osobie, która mało ma do czynienia z igłą i nitką ale swój dobytek igiełkowy przechowywać gdzieś musi.

Witam serdecznie moich nowych obserwatorów. Serdecznie Was pozdrawiam i zachęcam do dalszego zaglądania:)

3 komentarze:

  1. Ładniutka zawieszka :) teraz to już będzie niezły wyczyn jeśli zgubisz te nożyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:D Ha, ta zawieszka jest genialna! Nie gubią się, zawsze gdzieś prześwituje kawałek zawieszki między stertą materiałów, kartek i nitek. A w dodatku służy mi jako mikroigielniczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nazwa tego fajnego wielofunkcyjnego hafciku:)

    OdpowiedzUsuń