piątek, 30 sierpnia 2013

Poppy biscornu by Faby Reilly

Przez ostatni tydzień nie miałam zbyt wiele czasu na haftowanie, dlatego wrzucam fotkę mojego biscornu, do którego kwadraciki skończyłam haftować kilka tygodni temu. Nie miałam wtedy koralików żeby go wykończyć, więc kwadraciki przeleżały w kartonie czekając na odpowiedni moment. Koraliki kupiłam w tym tygodniu w Empiku i są trochę za duże ale mnie to nie przeszkadza. Na środku po jednej i drugiej stronie przyszyłam czarny agat fasetowany, niestety zdjęcie nie oddaje jego pełnej krasy. Zrezygnowałam z napisów, które były pod spodem w oryginalnym wzorze na rzecz spider web stitch, czyli tych okrągłych kwiatuszków. Wyszywałam też na aidzie, chyba dlatego nie ma takich ładnych wgłębień na środku jak to jest w lnianych poduszeczkach. To moje pierwsze biscornu i na pewno nie ostatnie, podobają mi się jeszcze fiołki i chabry. A z kolekcji makowej koniecznie muszę zrobić jeszcze zakładkę do książek.




A to postępy w moim Nautical ABC. Kanwa jest cała brudna od ołówka, bo co chwila zmieniam koncepcję co, gdzie i w jakiej odległości powinno się znaleźć. Wyszywam na aidzie 14 ct, a oryginalny wzór jest na Belfast 32ct, dlatego wszystko się nie zmieści i muszę kombinować. Niestety, nie mogłam znaleźć u mnie  w mieście aidy o mniejszym splocie, o lnie to już nawet nie wspomnę. 
Kiedy wybierałam haft, kolory jakoś bardziej mi współgrały z poszewką, myślę, że jak dojdzie trochę niebieskich odcieni będzie to ładniej wyglądać.



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i zapraszam do pozostawiania komentarzy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz