poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie i plany

Cześć:)

Jak tam, wstaliście już? Mam nadzieję, że nikogo nie boli głowa:)
Tak jak wczoraj wspominałam, mój Sylwester minął bardzo spokojnie i wstałam dziś bardzo wcześnie. Powspominałam sobie trochę stary rok i pooglądałam rzeczy, które udało mi się stworzyć. I z przykrością muszę stwierdzić, że jest tego bardzo mało. Trochę mnie to zaskoczyło, bo miałam wrażenie, że przez większą część mojego wolnego czasu niczym innym się nie zajmuję tylko haftowaniem i kartkowaniem.
Tak się prezentuje mój skromny dorobek:
Z Hafciarkiej Listy Życzeń na 100% mogę wykreślić punkt 1, czyli metryczkę. Punkt 2 w zasadzie też, szatka do chrztu nie powstała, bo ostatecznie matką chrzestną nie zostałam. Bardzo się cieszę, że udało mi się wywiązać z SALu Tea Time i powstał śliczny kuchenny samplerek:)

W ramach zabawy u Uli powstało 21 kartek na Boże Narodzenie.

I 12 kartek na inne okoliczności.

Jeśli chodzi o plany na 2018 rok, to Hafciarska Lista Życzeń jest nadal aktualna.

1. Kura. Dokończyć. Aktualnie jest na etapie, na jakim była w listopadzie.

2. Uszyć ocieplacze. Kurki już czekają.

3. Poduszki do sypialni będą następne w kolejności.

4. Zielnikowa seria. Zdecydowałam, że najlepiej w salonie będą prezentować się te róże. 

5. Czerwone ptaszorki.

6. Poduszki od Valentiny

7. Wieniec. Od ostatniego posta przybyło mu zaledwie kilka krzyżyków. Zastanawiam się czy nie skończyć go jako pierwszej rzeczy póki mam jeszcze zapał do niego.

8. Choineczki

9. Krasnale

Jak widzicie, lista minimalnie się uszczupliła, nic nowego nie przybyło. Jakoś nic mnie nie zachwyciło w zeszłym roku. I dobrze, bo są szanse, że pracując w takim tempie wyrobię się do 2025 :D

Zmykam na pierwszy noworoczny spacer! Buziaki!

33 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe plany ! Życzę powodzenia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękne prace pokazujesz i wspaniałe masz plany! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, powodzenia w Nowym Roku :-) z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę kury :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji hafciarskich planów i wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę realizacji wszystkich hafciarskich planów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku a w szczególności realizacji twórczych planów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale tak mało nie powstało. Śliczne karteczki, metryczka, kuchenny sampler, jednym słowem same cuda :) A plany super - życzę żeby jak najwięcej z nich doczekało się realizacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny dorobek, a plany tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne prace stworzyłaś... a plany są imponujące więc z przyjemnością bedę zaglądać i podziwiać ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego! ;) piekne prace wykonalas. Serdecznie dziekuje za kartke ;) jest przepiekna! Powodzenia w realizacji planów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafty wybrałaś na ten rok! A poprzedni? Całkiem sporo uhaftowałaś! Nie ma co narzekać. Miałam cię zapytać jak sprawuje ci się ramka do haftowania. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad sprawieniem sobie takiej zamiast tamborka. No i powiedz mi gdzie znalazłaś te poduszki do sypialni. Wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    หนังชีวประวัติ

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace ! W nowy roku jak najwięcej śliczności , które wypłyną z Twych rąk !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  16. Minęły dwa miesiące, jak tam z realizacją planów?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne plany :) ciekawa jestem jak Ci idą. Pochwal się koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo tego było ale i sporo wyzwań jeszcze czeka, to wspaniałe że można podziwiać już ukończone dzieła, ale i moment wyszywania jest fajny (do czasu gdy dopada nas złość jak to się ten wzór ciągnie, zwłaszcza przy backstitchach) :)))) pozdrawiam i udanego 2019r!

    OdpowiedzUsuń
  19. Very interesting blog. Alot of blogs I see these days don't really provide anything that I'm interested in, but I'm most definately interested in this one. Just thought that I would post and let you know
    event planning companies near me
    birthday party planner near me
    birthday party planner
    wedding event management
    party event planners
    party organizers

    OdpowiedzUsuń
  20. I like it when people come together and share many thoughts. Great website, continue the Excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  21. It s a very useful page. Thank you. 7117aea625a3926aad210f3e7d622d74
    tomarza
    tepebasi
    gumushane
    kesan
    kepez
    unye
    yenifakili
    edremit
    ardahan

    OdpowiedzUsuń
  22. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 88b16e928a3bf40ed5232047027c4b60
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for your explanation, very good content. 4dcd659e0963a5732c8f9d0756557a1f
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń