piątek, 6 października 2017

Wyniki candy

Witajcie,
wiem, zniknęłam na dłuższą chwilę, zaniepokojonych moją nieobecnością uspokajam - jestem, żyję:) Wszystkie moje wolne chwile pochłonął remont i przeprowadzka, i pewnie tak będzie jeszcze przez kilka następnych tygodni. Myślę, że do końca października ten chaos się skończy albo przynajmniej choć trochę uspokoi.

Wracając do tematu dzisiejszego posta, to do zabawy zgłosiło się 29 osób, niestety tylko 22 spełniło wszystkie wymagania i z pośród nich wylosuję szczęśliwca:) A zatem do dzieła...


and the winner is...

... Kinga z bloga Kreatywne Chwile. Serdecznie gratuluję i poproszę o adres do wysyłki na maila: krzyzykowe.atelier@gmail.com. Jednocześnie nadmieniam, że potrzebuję ok. tygodnia na przygotowanie paczuszki, niestety przez wspomnianą przeprowadzkę się nie wyrobiłam:(

I na koniec chciałabym podziękować za ciepłe życzenia, które otrzymałam i motywację jakiej mi codzień dostarczacie. Buziam Was kochani:*

13 komentarzy: