czwartek, 26 października 2017

Kartki BN 2017 - wrzesień i październik

Hej!

Nie wyrobiłam się z wrześniową karteczką na czas w zabawie u Uli, więc dziś prezentacja z dwóch miesięcy. We wrześniu były dwa tematy do wyboru: trzej królowie lub świąteczna babeczka. Jak przeczytałam u Uli posta z tą wytyczną od razu sobie pomyślałam zdecydowanie będzie babeczka!! Mam pełno wzorków z muffinkami, które bym chciała wyhaftować. Niestety wrzesień nie sprzyjał haftowaniu, Jakimś cudem podczas przeprowadzki i generalnych porządków natrafiłam na paczuszkę z kredą i kadzidłem, którą ksiądz rozdawał w kościele 6 stycznia. W paczuszcze była również instrukcja obsługi, na odwrocie której był obrazek z trzema królami. Byście widziały jak mi się paszcza śmiała jak go znalazłam:)


Z kolei wytyczną na październik są świąteczne dzieci. Chyba Ulcię ozłocę za ten temat. Pod koniec września byłam na Craft Party w Poznaniu. Zapisałam się na darmowe warsztaty z Lemon Craft. Podczas warszatów tworzyliśmy kartkę zamykaną patyczkiem. Swojej kartki nie zdążyłam wtedy dokończyć i w sumie całe szczęście, bo do jej wykończenia dostałam grafikę z choinką. A jak na następny dzień przeczytałam u Uli jaka jest wytyczna, postanowiłam znaleźć w swoich zasobach inny obrazek. Gdyby Wam się pomysł na taką kartkę z patyczkiem spodobał, to na blogu Lemon Craft można znaleźć jak się taką kartkę robi. A przy okazji można zobaczyć jak ładnie pracuję podczas warsztatów, bo załapałam się na jedno zdjęcie, ale nie zdradzę, która to ja:)




Świąteczne dzieci to bardzo fajna wytyczna, przy okazji odkryłam jak wiele obrazków w tym temacie posiadam, bardzo bym chciała więcej takich kartek zrobić.

9 komentarzy: