piątek, 15 kwietnia 2016

Papercraft dla początkujących

Ostatnio przechadzając się po Empiku natrafiłam na wydanie specjalne "Mollie potrafi":


Jak dla mnie pozycja bardzo ciekawa, bo sama od czasu do czasu zrobię jakieś karteczki. Chciałabym bardzo użyć jakiejś nowej metody poza haftem, aby je trochę urozmaicić ale nie wiem za bardzo "co z czym się je". Wydaje mi się, że ta gazetka mi w tym pomoże. Pięknie wydana, kolorowa, z logicznymi wyjaśnieniami co robić krok po kroku. Jedynie czego mi brakuje to to, że nie zamieścili wszystkich niezbędnych szablonów do wykonania kartek, które zaprezentowali. Kilka zdjęć ze środka: 

Quilling i wachlarzyki:

A o tej technice "iris folding" to w ogóle słyszę po raz pierwszy. I chyba mi przypadnie do gustu, bo w wykonaniu jest bardzo tania, nie trzeba dokupować różnych tajemniczych rzeczy, praktycznie wystarczy sam papier, można też zużyć pozostałości papierów z wcześniejszych prac.


Sposoby na spinacze też mi bardzo przypadły do gustu, na innych stronach widziałam jeszcze chmurkę i kość dla psa. Taka niepozorna mała rzecz a ile możliwości.


Kartki z niespodzianką:

Jak zrobić koperty? Zawsze z tym miałam problem i zazwyczaj kupowałam gotowe:

Całą gazetkę można przejrzeć sobie tu:
https://ulubionykiosk.pl/demo/154-papercraft-dla-poczatkujacych 

Zastanawiam się czy do wykrawania niezbędna jest maszynka? Nie stać mnie niestety na jej zakup, a bardzo podobają mi się ozdóbki zrobione za pomocą wykrojników. Nie można ich po prostu czymś mocniejszym docisnąć albo przewałkować zwykłym wałkiem :D? 




4 komentarze:

  1. Zainteresowałaś mnie, ciekawe, czy w moim Empiku jest ta gazetka... Odpowiedź na ostatnie pytanie też mnie interesuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa gazetka, też bym ją chętnie kupiła jeśli znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa gazetka, muszę jej poszukać w kioskach :)

    OdpowiedzUsuń